1.04.2015

Łosoś w cieście francuskim


Dziś ryba, ale podana nieco inaczej niż ostatnio, choć też pieczona.

Przepis na to danie wziął się z ostatniej rodzinnej imprezy, gdzie jako główne danie wystąpiła ryba w cieście, w dodatku w kształcie ryby. Miała maleńkie łuski i oczy i wspaniałe płetwy, ale niezbyt dobrze poszło mi wycinanie wszystkich szczegółów, więc moją po prostu zawinęłam w kawałek ciasta, nie przejmując się kształtem. Jeżeli kiedyś uda mi się zrobić coś równie estetycznego, jak tamta ryba, to z pewnością się tym pochwalę.
Póki co pozostaje nie pozostaje mi nic innego, jak podzielić się z Wami przepisem na ten smakołyk i dalej próbować swoich sił w sztuce ozdabiania potraw.
W środku moje ulubione połączenie - szpinak, słony ser typu feta i łosoś. Mam nadzieję, że Wam także zasmakuje (w końcu ryba jest dobra na wszystko) i wrócicie po więcej!


Składniki:
filet z łososia
200 g szpinaku (mrożonego)
ząbek czosnku
100 g słonego sera typu feta
paczka ciasta francuskiego
jajko
sól, pieprz

Łososia grillujemy z dodatkiem soli i pieprzu.
Szpinak przyrządzamy z czosnkiem i przyprawiamy do smaku.
Układamy rybę na cieście francuskim razem ze szpinakiem i serem.
Zawijamy ciasto i smarujemy rozbełtanym jajkiem.
Pieczemy 20 minut w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni.



2 komentarze:

Deser mango z orzechową granolą

Nie wiecie co zjeść na drugie śniadanie? Sama zawsze byłam zwolennikiem kanapek

Archiwum